Транспорт, транспортна інфраструктура, поштові та кур’єрські послуги > 2022 > Транспортний сектор > Індикатор #101

Не оцінено
Останнє оновлення: 18.01.2020

Розроблення регуляторної бази для забезпечення ефективного надання суспільно важливих послуг з перевезення пасажирів залізничними і автомобільними шляхами

Піднапрямок:
Транспортний сектор
Відповідальні:
Мінінфраструктури, Укрзалізниця, Мінфін, Мінекономрозвитку, Мінсоцполітики, Укртрансбезпека
Стаття Угоди:
V.7.368, Додаток XXXII
Директива / Регламент ЄС:
Регламент 1370/2007
Термін виконання:
31.10.2022

Розрахунок показника

100%
25%
Розроблено проект порядку організації суспільно важливих перевезень пасажирів залізничним транспортом
Відповідальні: Мінінфраструктури, Укрзалізниця, Мінфін, Мінекономрозвитку, Мінсоцполітики, Укртрансбезпека
25%
Розроблено проект порядку замовлення суспільно важливих пасажирських перевезень на автомобільному транспорті, рекомендацій щодо розрахунку та виплати компенсацій перевізникам за надання суспільно важливих послуг
Відповідальні: Мінінфраструктури, Укрзалізниця, Мінфін, Мінекономрозвитку, Мінсоцполітики, Укртрансбезпека
25%
Проекти нормативно-правових актів опрацьовано з експертами ЄС
Відповідальні: Мінінфраструктури
25%
Нормативно-правові акти затверджено КМУ
Відповідальні: Мінінфраструктури
Завершено
У зоні ризику
Прострочено
Не оцінено

Поточний прогрес

Термін виконання
31.10.2022

Гармонізація національного законодавства із законодавством ЄС у сфері надання поштових послуг, зокрема імплементація положень Директиви 97/67/ЄС від 15 грудня 1997 р., доповненої Директивою 2002/39/ЄC від 10 червня 2002 року, Директивою 2008/6/ЄС від 20 лютого 2008 року, стосовно запровадження правил щодо: умов, якими регулюється надання поштових послуг; надання універсальних поштових послуг; фінансування універсальних поштових послуг на умовах, якими гарантується надання послуг на постійних засадах; тарифних принципів та прозорості рахунків для надання універсальних поштових послуг; встановлення стандартів якості для надання універсальних поштових послуг та впровадження системи для забезпечення дотримання зазначених стандартів; гармонізації технічних стандартів; забезпечення незалежності національного регуляторного органу
33%