Транспорт, транспортна інфраструктура, поштові та кур’єрські послуги > 2022 > Залізничний > Індикатор #114

Не оцінено
Останнє оновлення: 18.01.2020

Формування ефективного механізму перевірки та підтвердження відповідності залізничних систем і підсистем технічним специфікаціям інтероперабельності (TSI)

Піднапрямок:
Залізничний
Відповідальні:
Мінінфраструктури, Мінекономрозвитку
Стаття Угоди:
V.7.368, Додаток XXXII
Директива / Регламент ЄС:
Директива 2008/57/ЄС
Термін виконання:
31.10.2022

Розрахунок показника

100%
20%
Розроблено проект порядку оцінки відповідності підсистем залізничного транспорту та їх елементів
Відповідальні: Мінінфраструктури, Мінекономрозвитку
15%
Проект нормативно-правового акта опрацьовано з експертами ЄС
Відповідальні: Мінінфраструктури
15%
Нормативно-правовий акт прийнято КМУ
Відповідальні: Мінінфраструктури
15%
Визначено орган, відповідальний за оцінку сумісності та придатності до використання залізничних систем
Відповідальні: Мінінфраструктури, Мінекономрозвитку
15%
Проведено аналіз системи сертифікації на залізничному транспорті щодо відповідності положенням законодавства ЄС
Відповідальні: Мінінфраструктури, Мінекономрозвитку
20%
Розроблено та впроваджено механізм отримання сертифікату відповідності для кожної складової інтероперабельності відповідно до положень законодавства ЄС
Відповідальні: Мінінфраструктури, Мінекономрозвитку
Завершено
У зоні ризику
Прострочено
Не оцінено

Поточний прогрес

Термін виконання
31.10.2022

Гармонізація національного законодавства із законодавством ЄС у сфері надання поштових послуг, зокрема імплементація положень Директиви 97/67/ЄС від 15 грудня 1997 р., доповненої Директивою 2002/39/ЄC від 10 червня 2002 року, Директивою 2008/6/ЄС від 20 лютого 2008 року, стосовно запровадження правил щодо: умов, якими регулюється надання поштових послуг; надання універсальних поштових послуг; фінансування універсальних поштових послуг на умовах, якими гарантується надання послуг на постійних засадах; тарифних принципів та прозорості рахунків для надання універсальних поштових послуг; встановлення стандартів якості для надання універсальних поштових послуг та впровадження системи для забезпечення дотримання зазначених стандартів; гармонізації технічних стандартів; забезпечення незалежності національного регуляторного органу
33%