Транспорт, транспортна інфраструктура, поштові та кур’єрські послуги > 2022 > Залізничний > Індикатор #109

Не оцінено
Останнє оновлення: 18.01.2020

Забезпечення ефективного управління коридорами вантажних перевезень

Піднапрямок:
Залізничний
Відповідальні:
Мінінфраструктури, Укрзалізниця
Стаття Угоди:
V.7.368, Додаток XXXII
Директива / Регламент ЄС:
Регламент 913/2010
Термін виконання:
31.10.2022

Розрахунок показника

100%
20%
Створено реєстр заявок щодо пропускної спроможності інфраструктури (сформовано технічне завдання та вимоги до апаратного забезпечення, розроблено програмне забезпечення, здійснення закупівлю та налагодження апаратного забезпечення, тестування та наповнення)
Відповідальні: Мінінфраструктури, Укрзалізниця
20%
Розроблено та впроваджено механізм координації руху уздовж коридорів вантажних перевезень
Відповідальні: Мінінфраструктури, Укрзалізниця
20%
Розроблено та впроваджено механізм консультацій для заявників, що бажають користуватися коридором вантажних перевезень
Відповідальні: Мінінфраструктури, Укрзалізниця
20%
Забезпечено обов'язкове завчасне інформування перевізників про графік виконання робіт на інфраструктурі та обладнанні, що можуть обмежити пропускну спроможність коридору
Відповідальні: Мінінфраструктури, Укрзалізниця
20%
Розроблено та впроваджено механізм управління рухом у разі порушення нормального режиму роботи
Відповідальні: Мінінфраструктури, Укрзалізниця
Завершено
У зоні ризику
Прострочено
Не оцінено

Поточний прогрес

Термін виконання
31.10.2022

Гармонізація національного законодавства із законодавством ЄС у сфері надання поштових послуг, зокрема імплементація положень Директиви 97/67/ЄС від 15 грудня 1997 р., доповненої Директивою 2002/39/ЄC від 10 червня 2002 року, Директивою 2008/6/ЄС від 20 лютого 2008 року, стосовно запровадження правил щодо: умов, якими регулюється надання поштових послуг; надання універсальних поштових послуг; фінансування універсальних поштових послуг на умовах, якими гарантується надання послуг на постійних засадах; тарифних принципів та прозорості рахунків для надання універсальних поштових послуг; встановлення стандартів якості для надання універсальних поштових послуг та впровадження системи для забезпечення дотримання зазначених стандартів; гармонізації технічних стандартів; забезпечення незалежності національного регуляторного органу
33%