Транспорт, транспортна інфраструктура, поштові та кур’єрські послуги > 2022 > Залізничний > Індикатор #104

Не оцінено
Останнє оновлення: 18.01.2020

Розроблення регуляторної бази щодо покращення послуг залізничних перевезень пасажирів

Піднапрямок:
Залізничний
Відповідальні:
Мінінфраструктури, Укрзалізниця, Мін'юст, Мінсоцполітики, АМКУ
Стаття Угоди:
V.7.368, Додаток XXXII
Директива / Регламент ЄС:
Регламент 1371/2007
Термін виконання:
31.10.2022

Розрахунок показника

100%
15%
Розроблено проект нормативно-правового акта щодо внесення змін до Порядку обслуговування громадян залізничним транспортом
Відповідальні: Мінінфраструктури, Укрзалізниця, Мін'юст, Мінсоцполітики, АМКУ
10%
Проект нормативно-правового акту опрацьовано з експертами ЄС
Відповідальні: Мінінфраструктури
25%
Нормативно-правовий акт затверджено КМУ
Відповідальні: Мінінфраструктури
15%
Розроблено проект нормативно-правового акта щодо внесення змін до Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України
Відповідальні: Мінінфраструктури, Укрзалізниця, Мінсоцполітики
10%
Нормативно-правовий акт опрацьовано з експертами ЄС
Відповідальні: Мінінфраструктури
25%
Нормативно-правовий акт затверджено КМУ
Відповідальні: Мінінфраструктури
Завершено
У зоні ризику
Прострочено
Не оцінено

Поточний прогрес

Термін виконання
31.10.2022

Гармонізація національного законодавства із законодавством ЄС у сфері надання поштових послуг, зокрема імплементація положень Директиви 97/67/ЄС від 15 грудня 1997 р., доповненої Директивою 2002/39/ЄC від 10 червня 2002 року, Директивою 2008/6/ЄС від 20 лютого 2008 року, стосовно запровадження правил щодо: умов, якими регулюється надання поштових послуг; надання універсальних поштових послуг; фінансування універсальних поштових послуг на умовах, якими гарантується надання послуг на постійних засадах; тарифних принципів та прозорості рахунків для надання універсальних поштових послуг; встановлення стандартів якості для надання універсальних поштових послуг та впровадження системи для забезпечення дотримання зазначених стандартів; гармонізації технічних стандартів; забезпечення незалежності національного регуляторного органу
33%