Транспорт, транспортна інфраструктура, поштові та кур’єрські послуги > 2018 > Внутрішній водний > Індикатор #61

0 %
Прогрес за 12 місяців 2018 року
Останнє оновлення: 18.01.2020

Внесення змін до законодавства України, що встановлює технічні вимоги до суден на внутрішніх водних шляхах

Піднапрямок:
Внутрішній водний
Відповідальні:
Мінінфраструктури, МЗС, Морська адміністрація, Регістр судноплавства України
Стаття Угоди:
V.7.368, Додаток XXXII
Директива / Регламент ЄС:
Директива 2016/1629, Регламент (ЄС) 2016/1628
Термін виконання:
31.12.2018

Розрахунок показника

100%
20%
Розроблено законопроект стосовно технічних вимог до суден внутрішнього плавання, класифікації внутрішніх водних шляхів
Відповідальні: Мінінфраструктури, Морська адміністрація
10%
Законопроект опрацьовано з експертами ЄС
Відповідальні: Мінінфраструктури
20%
Закон прийнято ВРУ
Відповідальні: ВРУ
20%
Розроблено проект нормативно-правового акта, що встановлює технічні вимоги до суден на внутрішніх водних шляхах
Відповідальні: Мінінфраструктури, Морська адміністрація
10%
Проект нормативно-правового акта опрацьовано з експертами ЄС
Відповідальні: Мінінфраструктури
20%
Нормативно-правовий акт прийнято
Відповідальні: Мінінфраструктури
Завершено
У зоні ризику
Прострочено
Не оцінено

Поточний прогрес

Термін виконання
31.12.2018

Гармонізація національного законодавства із законодавством ЄС у сфері надання поштових послуг, зокрема імплементація положень Директиви 97/67/ЄС від 15 грудня 1997 р., доповненої Директивою 2002/39/ЄC від 10 червня 2002 року, Директивою 2008/6/ЄС від 20 лютого 2008 року, стосовно запровадження правил щодо: умов, якими регулюється надання поштових послуг; надання універсальних поштових послуг; фінансування універсальних поштових послуг на умовах, якими гарантується надання послуг на постійних засадах; тарифних принципів та прозорості рахунків для надання універсальних поштових послуг; встановлення стандартів якості для надання універсальних поштових послуг та впровадження системи для забезпечення дотримання зазначених стандартів; гармонізації технічних стандартів; забезпечення незалежності національного регуляторного органу
33%