Транспорт, транспортна інфраструктура, поштові та кур’єрські послуги > 2017 > Внутрішній водний > Індикатор #41

0 %
Прогрес за 12 місяців 2017 року
Останнє оновлення: 18.01.2020

Внесення змін до законодавства України щодо професійної компетенції перевізника для судноплавства на внутрішньому водному транспорті та взаємне визнання дипломів, сертифікатів та інших офіційних посвідчень кваліфікаційного рівня для провадження такої діяльності, а також здійснення організаційних заходів щодо видачі посвідчень відповідного зразка

Піднапрямок:
Внутрішній водний
Відповідальні:
Мінінфраструктури, МЗС, МОН, Морська адміністрація
Стаття Угоди:
V.7.368, Додаток XXXII
Директива / Регламент ЄС:
Директива 87/540/ЄЕС
Термін виконання:
31.10.2017

Розрахунок показника

100%
50%
Розроблено законопроект стосовно вимог до професійної компетенції перевізника та механізму взаємного визнання відповідних кваліфікаційних документів, закон прийнято ВРУ
Відповідальні: Мінінфраструктури, МЗС, МОН, Морська адміністрація
50%
Розроблено та затверджено стандарт вищої освіти у сфері внутрішнього водного транспорту
Відповідальні: Мінінфраструктури, МЗС, МОН, Морська адміністрація
Завершено
У зоні ризику
Прострочено
Не оцінено

Поточний прогрес

Термін виконання
31.10.2017

Гармонізація національного законодавства із законодавством ЄС у сфері надання поштових послуг, зокрема імплементація положень Директиви 97/67/ЄС від 15 грудня 1997 р., доповненої Директивою 2002/39/ЄC від 10 червня 2002 року, Директивою 2008/6/ЄС від 20 лютого 2008 року, стосовно запровадження правил щодо: умов, якими регулюється надання поштових послуг; надання універсальних поштових послуг; фінансування універсальних поштових послуг на умовах, якими гарантується надання послуг на постійних засадах; тарифних принципів та прозорості рахунків для надання універсальних поштових послуг; встановлення стандартів якості для надання універсальних поштових послуг та впровадження системи для забезпечення дотримання зазначених стандартів; гармонізації технічних стандартів; забезпечення незалежності національного регуляторного органу
33%