Транспорт, транспортна інфраструктура, поштові та кур’єрські послуги > 2017 > Автомобільний > Індикатор #28

0 %
Прогрес за 12 місяців 2017 року
Останнє оновлення: 18.01.2020

Удосконалення нормативно-правової бази для державного контролю на автомобільному транспорті, в частині здійснення обміну інформацією, встановлення контролю та застосування санкцій

Піднапрямок:
Автомобільний
Відповідальні:
Мінінфраструктури, Укртрансбезпека, МВС
Стаття Угоди:
V.7.368, Додаток XXXII
Директива / Регламент ЄС:
Регламент 561/2006; Директива 2002/15/ЄС
Термін виконання:
31.12.2017

Розрахунок показника

100%
20%
Розроблено проекти нормативно-правових актів щодо внесення змін до нормативно-правових актів, що регулюють державний контроль на автомобільному транспорті, в частині обміну інформацією, встановлення контролю та застосування санкцій
Відповідальні: Мінінфраструктури, Укртрансбезпека, МВС
20%
Розроблено проект нормативно-правового акта щодо внесення змін до Інструкції з використання контрольних пристроїв (тахографів) на автомобільному транспорті
Відповідальні: Мінінфраструктури, Укртрансбезпека, МВС
20%
Розроблено проект нормативно-правового акта щодо внесення змін до Положення про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів
Відповідальні: Мінінфраструктури, Укртрансбезпека, МВС
20%
Проекти нормативно-правових актів опрацьовано з експертами ЄС
Відповідальні: Мінінфраструктури
20%
Нормативно-правові акти прийнято
Відповідальні: Мінінфраструктури
Завершено
У зоні ризику
Прострочено
Не оцінено

Поточний прогрес

Термін виконання
31.12.2017

Гармонізація національного законодавства із законодавством ЄС у сфері надання поштових послуг, зокрема імплементація положень Директиви 97/67/ЄС від 15 грудня 1997 р., доповненої Директивою 2002/39/ЄC від 10 червня 2002 року, Директивою 2008/6/ЄС від 20 лютого 2008 року, стосовно запровадження правил щодо: умов, якими регулюється надання поштових послуг; надання універсальних поштових послуг; фінансування універсальних поштових послуг на умовах, якими гарантується надання послуг на постійних засадах; тарифних принципів та прозорості рахунків для надання універсальних поштових послуг; встановлення стандартів якості для надання універсальних поштових послуг та впровадження системи для забезпечення дотримання зазначених стандартів; гармонізації технічних стандартів; забезпечення незалежності національного регуляторного органу
33%