УСПІХ РЕФОРМИ – ЕФЕКТИВНА СПІВПРАЦЯ УЧАСНИКІВ. ПРИ МІНРЕГІОНІ СТВОРЯТЬ КООРДИНАЦІЙНУ РАДУ ДОНОРСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ

6 липня 2015 року в Міністерстві регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства відбулась зустріч під головуванням Віце-прем’єр-міністра Геннадія Зубка та представників донорських організацій, які опікуються питанням впровадження реформ в Україні і зокрема реформою місцевого самоврядування та територіальної організації влади (реформа децентралізації).

У заході взяли участь: заступник міністра з питань регіонального розвитку пан В’ячеслав Негода, заступник міністра з питань міжнародного співробітництва пан Чуприненко Роман, проектний менеджер реформи децентралізації проектного офісу з впровадження реформ Національної ради реформ Сімоненко Олена та представники міжнародної спільноти: директор Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ) в Україні Сабіне Мюллер, референт з питань економічної співпраці та розвитку Посольства ФРН в Україні пані Даніела Бергельт, старший радник Швейцарського бюро співробітництва Крістіан Діслер, директор Швейцарського бюро співробітництва пан Гуідо Бельтрані, старший радник Швейцарського бюро співробітництва пан Крістіан Діслер, керівник швейцарсько-українського проекту "Підтримка децентралізації в Україні" DESPRO пані Оксана Гарнець, координатор програм Шведського агентства з питань міжнародної співпраці та розвитку Sidа Андрій Парінов, головний радник проекту ПРОМІС, Посольство Канади в Україні Кейді Ворд, директор офісу демократії і врядування, Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) Кейт Сомвонгсірі, керівник проекту «Муніципальна енергетична реформа в Україні» Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) Лоуренс Гуд, начальник відділу економічного співробітництва, соціального та регіонального розвитку, Представництво ЄС в Україні Хуана Мера Кабелло, керівник сектору децентралізації / регіонального та місцевого розвитку, Представництво ЄС в Україні Домінік Папенхейм.

В результаті обговорення, з метою організації максимально ефективної роботи всіх донорських організацій, які працюють в Україні в напрямку реформування, формування єдиної політики з впровадження реформ та налагодження координації співробітництва всіх учасників було прийнято рішення щодо створення на базі Мінрегіону Координаційної ради, яка має виступити координатором взаємодії центральних органів виконавчої влади, які беруть участь у реалізації реформ та донорських організацій, які працюють в України.

«Реалізація реформи децентралізації сьогодні відбувається дуже швидко, і головне, що ми маємо сьогодні зробити – об’єднати зусилля в напрямку комунікаційної підтримки реформи. З нашого боку стоїть завдання донести реальну інформацію про ті преваги, перспективи, які отримають люди із впровадженням децентралізації та інших реформ», - зазначив Геннадій Зубко.

«На жаль, інформаційний простір сьогодні зайняли експерти і політики, які говорять про ризики, проблеми і невдачі, які начебто виникають із впровадженням цієї реформи», - наголосив він.

«Реформи децентралізації, впровадження енергоефективних заходів і всі інші реформи будуть сприйняті більшістю нашого суспільства тільки через великі та прості комунікаційні кампанії. Необхідно пояснити простим людям, які преваги несуть ці реформи і як саме зміниться їхнє життя», - додав урядовець.

«Координаційна рада за участю донорських організацій, яка запрацює вже цього тижня, має стати майданчиком для формування узгоджених меседжів та розстановки пріоритетів у підтримці донорами реформ, в тому числі інформаційній політиці по впровадженню реформ. Нам вкрай необхідно активно доносити інформацію про впровадженню реформ і отримувати необхідну експертну та технічну допомогу від донорських організацій» сказав Віце-прем'єр-міністр, Міністр регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Геннадій Зубко.

Крім того, учасники дійшли згоди про необхідність створення окремих робочих груп за конкретними напрямками співпраці – децентралізація, енергоефективність, містобудування, розвиток сільських територій та інші.