Суди, митниця чи міліція: де, на думку українців, потрібно розпочати боротьбу з корупцією в першу чергу?

За даними онлайн Моніторингу сприйняття прогресу реформ, який компанія TNS проводить спільно з Національною радою реформ, більше половини респондентів вважають, що в першу чергу потрібно розпочати боротьбу з корупцією в судах та правоохоронних органах.

Жінки (52%) значно частіше, ніж вибірка в цілому, відповідають, що, в першу чергу, боротьбу потрібно розпочати у сфері охорони здоров’я, тоді як чоловіки такою сферою бачать суди (68%).

Жителі Західного регіону вважають, що першочергових санкцій потребує митниця (32%), а мешканці  Північного – сфера земельних питань (21%).

«Загалом вибір українців прямо відображає найпроблемніші сфери в Україні. Не дивно, що очолюють список судова система та правоохоронні органи, оскільки саме ця “пара” відповідає за забезпечення невідворотності покарання за корупційні правопорушення – те, у чому на разі сумнівається суспільство, втрачаючи віру у верховенство права та однакову дію закону для всіх без виключення. Навіть новостворені антикорупційні правоохоронні органи, а саме НАБУ та Спецпрокуратура, не зможуть забезпечити очікуваний усіма результат, якщо бездоганно підготовлені справи проти корупціонерів “розіб’ються” об непрозорість, неефективність та корумпованість (!) судової ланки,» - коментує Ігор Гончаренко, менеджер з антикорупційної реформи Проектного офісу Нацради реформ.

Проект «Моніторинг сприйняття прогресу реформ» був ініційований проектним офісом Національної ради реформ у вересні 2015 року з метою більш повного відображення прогресу реформ. Відповідно до концепції проекту вимірювання громадської думки по загальних запитаннях довіри до органів влади, поінформованості та помітності прогресу реформ здійснюється щомісячно. Крім того, кожного місяця відбувається більш глибоке опитування респондентів по трьох з вісімнадцяти пріоритетних реформах.

Повний звіт «Моніторингу сприйняття прогресу реформ» можна переглянути на сайті Національної ради реформ reforms.in.ua.

Опитування проводилось методом он-лайн опитування з 27.07.2016 – 03.08.2016. Географія дослідження - вся Україна (крім АРК), міське населення, чоловіки і жінки у віці 18-55 років. Вибірка 1000 респондентів, квотна за статтю, віком, регіоном і розміром населеного пункту.

Довідка:

Компанія TNS в Україні - це представник світового лідера в галузі маркетингових досліджень - компанії TNS. Україна є однією з 80 країн, де працює TNS, надаючи послуги на найвищому професійному рівні. З осені 2008 року TNS Входить до складу Kantar Group, дослідницького підрозділу світового рекламно-комунікаційного холдингу WPP.

 

Національна рада реформ створена для забезпечення політичного консенсусу у процесі проведення реформ, який складається з представників всіх зацікавлених сторін та є майданчиком для пошуку консенсусу і прийняття рішень. Основними завданнями Національної ради реформ є визначення пріоритетів реформ, координація дій із реформування, моніторинг реалізації та досягнення цілей реформ. Рішення Національної ради реформ приймаються за умови консенсусу всіх учасників, що забезпечує узгодженість позицій у процесі реформ

За додатковою інформацією, будь ласка, звертайтесь:

Олександра Персикова,

Менеджер зі зв’язків з громадкістю

TNS в Україні

+38-095-268-04-14

oleksandra.persykova@tns-ua.com

Петро Іванов,

Директор з комунікацій Проектного офісу

Національної ради реформ

+38-067-233-79-13

petro.ivanov@reforms.in.ua