КОМАНДА PROZORRO РОЗПОЧИНАЄ РЕКЛАМНУ КАМПАНІЮ ДЛЯ ЗАЛУЧЕННЯ БІЗНЕСУ В ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ

Жителі Запоріжжя, Маріуполя, Миколаєва, Одеси та Харкова побачать сюжети про перемогу ProZorro над Хабарменом  – уособленням всіх негативних рис «паперових» закупівель

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України за підтримки Посольства США розпочинає рекламну кампанію для залучення регіонального бізнесу в електронну систему публічних закупівель ProZorro. Компанія розпочинається з 1 липня в 5 містах  України: Запоріжжя, Маріуполь, Миколаїв, Одеса та Харків. Перша хвиля кампанії, яка включає в себе зовнішні і внутрішні рекламні носії, а також листівки та веб-банери, триватиме місяць і завершиться 1 серпня, напередодні старту повного переходу всіх держзамовників на систему ProZorro.

Розробка і запуск рекламної кампанії відбувалося за повної підтримки Посольства США. Представники Посольства були присутні на кожному з етапів розробки рекламної кампанії: від запрошення рекламних агенцій до у часті в підготовці тендера до вибору фінальних візуальних рішень. В результаті співпраці креативної групи агентства і команди ProZorroбуло було розроблено кумедного персонажа Хабармена, який уособлює в собі всі негативні риси, які були притаманні «паперовим» закупівлям – хабарництво, кумівство, непрозорість процедур і закритість торгів для нових учасників. Саме сюжети про перемогу ProZorro над Хабарменом тепер можна побачити на бігбордах, постерах та веб ресурсах п’яти зазначених областей.

«Ми обирали ту ідею, яка найкраще демонструвала б принципи і філософію реформи публічних закупівель. При цьому ми хотіли акцентувати на тих позитивних змінах, які ми вже встигли досягти завдяки впровадженню ProZorro. А також закликати представників бізнесу самим переконатись в цих змінах та спробувати пропонувати свої товари та послуги», – розповів заступник Міністра економічного розвитку і торгівлі України Максим Нефьодов.

Він підкреслив, що ефективність витрачання публічних коштів напряму залежить від рівня конкуренції серед постачальників та активного моніторингу з боку суспільства. «Тому команда PoZorro  приділяє особливу увагу поширенню інформації про зміни та можливості, які відкрилися із переходом на електронну систему публічних закупівель. Наразі наша головна мета – мотивувати новий бізнес брати участь в публічних закупівлях, шляхом підвищення довіри до самої системи ProZorro та до реформи в цілому. Хочемо звернутися до представників малого і середнього бізнесу: приєднуйтесь до ProZorro. В системі вже є великі тендери, в яких можна перемогти на абсолюто чесних і прозорих умовах. А з 1 серпня всі державні тендери будуть заведені в ProZorro. То ж не зволікайте», – додав Максим Нефьодов.

Команда ProZorro сподівається, що з закінченням першої хвилі рекламної кампанії її досвід буде розповсюджено і на інші регіони країни. Наразі вже ведуться переговори з представниками Посольства США щодо можливості запуску другої хвилі рекламної кампанії ще в 10 регіонах восени 2016 року.